سفارشی را ثبت کرده ام اما هنوز بدستم نرسیده است ، چگونه پیگیری کنم؟
- سفارشاتی که نحوه ارسال آنها پست پیشتاز بوده و تا قبل از ساعت 12 ثبت شده باشند و سفارشاتی که نحوه ارسال آنها تیپاکس یا ترمینال است و تا ساعت 16 (شنبه تا چهارشنبه) ثبت شده باشند در همان روز کاری ارسال و کد پیگیری (کد پیگیری پستی ، شماره قرارداد تیپاکس ، شماره بارنامه) به شماره موبایلی که در زمان ثبت سفارش درج گردیده است ارسال میگردد.
- روز پنج شنبه سفارشات ثبت شده قبل از ساعت 12 در همان روز ارسال شده و سفارشات پس از این ساعت در روز کاری بعد ارسال میگردند.
- جهت پیگیری سفارشات پستی به سایت شرکت ملی پست مراجعه کنید
- جهت پیگیری سفارشات تیپاکس به سایت شرکت تیپاکس مراجعه کنید
چطور باید با شرکت در تماس باشم؟
- در روزهای غیر تعطیل (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 9 تا 17 و روز پنج شنبه از ساعت 9 تا 12 با شماره تلفن 02191035181 پاسخگوی شما خواهیم بود.
- همچنین میتوانید بوسیله چت آنلاین از ساعت 9 تا 17 با ما در ارتباط باشید.
- همچنین شماره واتساپ 09921791522 نیز در بازه کاری پاسخگوی شما میباشد.
ارسال سفارشات در شهر تهران به چه صورت میباشد؟
- سفارشات شهر تهران بوسیله پیک موتوری در بازه زمانی 12 الی 16 (شنبه تا چهارشنبه) ارسال میشوند.
- روز پنج شنبه سفارشات ثبت شده تا ساعت 12 در همان روز ارسال شده و سفارشاتی که پس از این ساعت ثبت شوند در روز کاری بعد ارسال میگردند.
محصول مورد نظر من در سایت موجود نمیباشد و یا عدم موجودی میباشد چکار بکنم؟
شما میتوانید از ساعت 9 تا 17 هر روز با شماره تلفن 02191035181 تماس و موجودی یا عدم موجودی محصول مورد نظرتان را بررسی نمایید ، همچنین امکان بررسی موجودی یا عدم موجودی محصول مورد نظر شما از طریق چت آنلاین نیز میسر میباشد.
همچنین اگر کالایی در سایت موجودی و قیمت داشته باشد آن قیمت و موجودی معتبر بوده و قابل خرید میباشد.
من تعمیرکار نیستم آیا میتوانم آی سی موبایل مورد نظرم را سفارش بدهم؟
بله میتوانید ، اما جهت سفارش آی سی موبایل ، که مورد نیاز تعمیرکار موبایل شماست ، لازم است قبل از خرید با وی هماهنگی لازم جهت بررسی شماره فنی آی سی و کیفیت آی سی بعمل آید.
آی سی یک قطعه الکترونیکی فوق العاده حساس بوده و در اثر الکتریسیته ساکن معیوب میشود ، خواشمندیم بدون اطلاع از موضوعات فنی اقدام به خرید آی سی نکنید.